Suport personalizat pentru clienti

Advance_Customer_SupportInfrastructurile complexe si functionalitatile multiple ale sistemelor informatice fac din instalarea, configurarea si suportul aplicatiilor operatiuni dificile.

Centrul de competenta Logika IT Solutions ofera suport specializat pentru clienti si abonamente personalizate pe baza necesitatilor acestora. Serviciile de suport oferite de Logika IT Solutions va asigura expertiza tehnica si operationala care maximizeaza investitia in tehnologiile Oracle.

Instalari de produse, configurari si optimizari (tuning)
Analiza si evaluarea performantelor sistemelor, administrare, asistenta in migrarea datelor de pe alte sisteme, etc.
Evaluarea bazelor de date existente, identificarea posibilitatilor de imbunatatire a performantelor
Monitorizare proactiva a mediului de productie Oracle
Administrare bazelor de date Oracle
Servicii pentru restaurare in cazul dezastrelor (backup & recovery)
Analiza si implementarea de solutii pentru inalta disponibilitate, bazate pe tehnologii Oracle (DataGuard, Standby database, replicare, etc).

Servicii de suport 24×7     
Nivel de raspuns agreat
Suport pro-activ    
Ingineri dedicati pentru client
Suport in locatie
Timp rezervat pentru solutionare incidente

Pentru mai multe detalii contactati-ne aici.